9 oktober 2012

As I left my Father's House

Op zondag 28 oktober wordt in de Martinuskerk te Doorn het stuk gespeeld "As I left my Fathers House". U vindt de flyer als bijlage. Aanvang 15.00 uur.
Dit is een stuk waarin de thematiek van het vluchteling en asielzoeker zijn op indringende wijze wordt vertolkt. Zeer aanbevolen!

As I left my Father's House

Op donderdag 15 november zal Annabel Storm, studente aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht, in de Thomaskerk werk tentoonstellen dat ze maakte naar aanleiding van de wake bij Detentiecentrum Zeist en de hele thematiek van de vreemdelingenbewaring. Annabel zal iets vertellen over haar ervaringen met de wake en wat ze in haar werk wil uitdrukken. Daarna volgt een korte inleiding over de wake als ritueel.
Na deze inleiding door Corja Menken-Bekius namens de raden van kerken Zeist willen we graag een gesprek hebben over de ervaringen van de deelnemers. Hoe ervaren de deelnemers onze wake? Wat voelt passend en goed, wat kan misschien anders? Maar zeker zo belangrijk is het om iets van onze gevoelens te delen.
De avond is bestemd voor alle belangstellenden.
Het is tevens de start van de jaarlijkse telefoonkaartenactie van de raden van kerken. Die zoals gebruikelijk net als de maandelijkse waken bij kamp Zeist ook door de SP ondersteund worden. De avond in de Thomaskerk begint om 20.00 uur.

Download hier de flyer
(U kunt de flyer draaien via de rechtermuisknop.)